Huhu

[HipHop, R&B, Rap]

 
 
1 2 3 4 5
4.52 Rating | #490 | 428 Votes | 25534 Views |
no bio info
Add Comment (max length 255 characters)
Dances With Guitars
{ 03-10-2012 16:19 }
I forgot I made this site, did a little updating. I am so appreciative of your kind comments, and ratings. You folks are great, thank you so much, Dances With Guitars"
delete
delete says:
{ 02-21-2012 20:48 }
5 all day
DTurner
DTurner says:
{ 10-13-2011 00:25 }
Thanks for the love doc. I appreciate it.
The Dream
The Dream says:
{ 03-17-2011 00:36 }
i friended you on myspace like i said i would. I am the fire juggling dream, so you know when you see it..lol
The Dream
The Dream says:
{ 03-17-2011 00:11 }
Brother I am so sorry that it has taken me this long to come back here and say hey what it is? Cool tunes. I like your sound.. I'm gonna friend you on myspace . If you already are on my list then Ill just look stupid..lmao
Renocasino
{ 03-16-2011 18:52 }
WANT TO GET YOUR MUSIC ON TELEVISION, FILMS, VIDEO GAMES, FITNESS PROGRAMS? CALL 1-877-874-2272 NOW!!
Shoka Mike Productions
{ 11-19-2010 09:33 }
Tight ass flow rated u a 5 al dayy playa..Get at me show some love on my page and tel me what u think about my music pimp..lol Shoka u know what it is 3-3-0 keep up the good work and always remmber keep ur head up..holla Shoka
VIBE
VIBE says:
{ 09-18-2010 20:42 }
Big Up! Like the flow, five across for you! Check me out I'm new to SYM! Thanks!
dice roles
{ 07-31-2010 17:02 }
love the music from eversince check me out and leave a comment
David X
David X says:
{ 06-23-2010 10:11 }
New Orleans in the Buildin!!! I love the name and the sound. Yall keep doin it. Check me out when yall get the chance. David X. Super mc!!! Peace
J_MILL$
J_MILL$ says:
{ 06-15-2010 19:29 }
like ya shit homey i got ya a five bra , yall style nice as fuck. come by and check me out g 100 J_MILL$
Alexa Rose Marino
{ 06-07-2010 10:50 }
Very nice & unique. Good luck in all you do! Please visit my showcase page leave a comment & vote, let me know what you think.
Jotto
Jotto says:
{ 06-03-2010 14:14 }
Hej, you interested in getting some beats from my account? ALL BEATS ON MY ACCOUNT ARE FREE OF CHARGE FOR ANYONE INTERESTED! for more go to see JOTEK . p.s dont forget to vote!!!!
Jason Mask Da Booth/Mask Out Records
{ 05-28-2010 16:07 }
nice sound yall i like it a lot yall get a ten from me all day keep doin yall thing
Alessiee
Alessiee says:
{ 04-25-2010 09:54 }
thanks so much for such cool comment. im happy that my music is adored by someone. btw i added sme new songs! need comment again!
"BIZZOP"
"BIZZOP" says:
{ 03-21-2010 17:03 }
aiiight!yo,yall madd nice wit it.keep make'n it do.welcome 2 da T.R.U.T.H.H MOVEMENT!!!!! FAITH
Dash Too
Dash Too says:
{ 02-23-2010 11:23 }
looking In on UR easy listening Vibes, & Cool Video ; hitting U a High 5 ;
delete
delete says:
{ 01-29-2010 12:49 }
Go to www.fox2detroit.com and go to fox-rock and vote for 5-K UNDER THE F-LOCATION PLEASE ADD THIS TO ALL YOUR EMAIL
Mr. R-E-N-O
{ 01-14-2010 02:43 }
Finally got a chance to listen to all your tracks, Nice Work! I give u a 5 and a Collaboration is a MUST!! Reno
Brianna
Brianna says:
{ 01-13-2010 21:55 }
very impressed! 5 all day
Justin Woodley
{ 01-09-2010 14:34 }
thank you for the comment! im feeling yo tracks as well! 100% real thanks again.! u gotta 5 from me! add me on myspace www.myspace.com/officialjustinwoodley
Justin Woodley
{ 01-09-2010 14:33 }
im feeling yo tracks as well! 100% real thanks again.! u gotta 5 from me!
chuk
chuk says:
{ 12-16-2009 22:38 }
nice work young man. keep it groovin
Crank-X
Crank-X says:
{ 12-02-2009 03:38 }
Good Music I like It, i Voted A 5 , Come Check My Page Out and vote!
ZZRose
ZZRose says:
{ 11-28-2009 12:49 }
Like the sound. Everybody Praise His Name!
Raynard (Sterling Ray Luciano) Bly
{ 11-28-2009 08:52 }
NICE JOINT HERE, KEEP DROPIN'EM
STYNGEE MAC
{ 11-27-2009 19:59 }
ok i see you keep dat shit commin videos and da whole 9 yall got somethin goin don't stop and stay on da same page which is always the hardest part.. 5
Ease(F.O.A.)
{ 11-14-2009 09:18 }
I like the trax come check me out too I gave you a 5!!!!!
LOWKEY
LOWKEY says:
{ 10-31-2009 15:20 }
HOT MUSIC IM FEELING IT 5 ALL DAY
J  2DA BIZ
J 2DA BIZ says:
{ 10-23-2009 11:16 }
Nice work fam.Sorry I been off here a while working on TOXIC CURIOSITY my new album, come by and check out some tracks off the new joint. Holla Back
ALL STYLE RECORDS
{ 10-09-2009 00:01 }
PHILLY GAVE 5. DIGITAL MELLO 2010 IS AT www.myspace.com/ctmtracks SLIDE BY AND LEAVE A COMMENT ,THANKS AND KEEP IT UP. CTM TRACKS GOT TRACKS.....2009 and 2010.
j dog of 619 studio
{ 10-06-2009 13:55 }
yo whats up. I think thats some sweet shit dood that video is tite. by the way i gave you 5. keep it going dog...
Xmann aka Mr.Rakane (110)
{ 10-04-2009 03:03 }
Smooth delivery and the tracks are catchy. Scroll thru and review my profile and comment if need be about what you think. Xmann aka Mr. Rakane
THE INVISIBLE CHILDREN
{ 09-20-2009 12:11 }
Stop by and hear what my Invisible Children Project is all about and read the history behind Invisible Children. The time is Now to get their stories out there and heard.
Nova-C Productions
{ 09-15-2009 11:55 }
I like the Swag
Dash Too
Dash Too says:
{ 09-11-2009 05:18 }
Lots Of Varied Visual Effect's and a nice sound in UR Vid. Thanks For The Shout D T.
SELWYNE
SELWYNE says:
{ 09-09-2009 01:23 }
Thanks for stopping bu, im digging your swagg..keep up the good work
swampguitar
{ 09-07-2009 16:34 }
Hey thanks for checking out some of my music. You have some great songs too man. Sounds radio ready too. Incredible work. 5 stars from me. Peace.
Lil Mike
Lil Mike says:
{ 09-07-2009 15:16 }
Good tracks You gotta 5 from me it sounds nice
Tha boss
Tha boss says:
{ 09-05-2009 10:24 }
WUSUP PEOPLES, JUST DROPPIN BY AGAIN TO SEE HOW U GETTIN ALONG.GUNNA DROP ANOTHA 5 ON YA. STAY UP PEOPLES. PEACE
MUSICLOVER
MUSICLOVER says:
{ 09-03-2009 21:38 }
Great Video and Tracks.
PT
PT says:
{ 09-02-2009 01:19 }
nice video, who edited it for yall.. It looks good.. I need to get me a video, thats hot like ur urs..
T-dawg
T-dawg says:
{ 09-01-2009 15:28 }
thats wuts up thanks 4 the love on my page check out my new freestyle
KB(Kould BE)
{ 09-01-2009 12:45 }
nice vibe my vote 5 keep movin up. Enright Mob!!!!
A Cup Of Joe
{ 08-31-2009 21:49 }
Excellent vibe, keep it up a strong 5...I am an old rocker who really enjoys your creativity Peace Joey
2-GRAPHIC
2-GRAPHIC says:
{ 08-30-2009 16:48 }
what up i love when people do they thing and its diffrent 5 all day keep doing yo thing
Sean Achilleos / Singer Songwriter
{ 08-29-2009 05:56 }
You Go Girls...You got it!!!
thefield
thefield says:
{ 08-27-2009 14:29 }
like the music keep it up check out my new shit with me and my fam
CuietStorm
{ 08-26-2009 11:00 }
http://waittoyouhearthis.ning.com/come show love on my website and sign up its free,i give ya'll a 5 come check out my new songs
DR3
DR3 says:
{ 08-22-2009 10:30 }
Whats good that video and song is official. I appreciate the love shot and i'm a real cat so you know i gotta return the love. Keep on poppin homies cuz im feeling yall foe sho
Pitchfork
Pitchfork says:
{ 08-20-2009 18:10 }
Not really my kinda music, but seems well produced and in step with what's happening in the genre. Good luck. It's a tough biz.
pageremoved
{ 08-20-2009 04:01 }
Yo, thats good shit men, keep ya head up bro, and thnx for the compliments, i'll give u a big 555555 back! laterZzZ
SHO
SHO says:
{ 08-20-2009 00:23 }
yall get 5555555555's from me come chec me out holla
Bruiser Beast Of Da Booth
{ 08-19-2009 20:56 }
Thankx Fa Da Love Showin Love Back Beast Of Da Booth
bee
bee says:
{ 08-18-2009 20:16 }
nah mate, producer cheers mate, you got good stuff yourself,
Official KRJ  from tha ARK page
{ 08-18-2009 08:54 }
just voted for u feeling tha trackz slide thru vote for me show the luv bak fam
The Ismus
The Ismus says:
{ 08-15-2009 18:23 }
I just wanna give you some constructive criticism. Your image is just about everything. You gotta step your graphics game up. Thats if your serious. If ya want cats to think your the truth you gotta have impressive graphics.
PAUL WILLIAM DAVIS III
{ 08-15-2009 14:57 }
WHAT UP DOE ? YHO ' YHALL NIGGAZ IS THE TRUTH. I'M A FAN OF REAL MUSIC , AND YHALL NIGGAZ GET A 5 FROM ME (BIG PAUL THE DON) . ANGLE DUST IS AN HIT , KEEP REAL MUSIC ALIVE....STAY UP...DETROIT 4 LIFE(313)
Shay\\\\\\\
{ 08-13-2009 12:01 }
Like it my email address is hunte.sharon@yahoo.com
SluggaBat Ent.
{ 08-13-2009 05:38 }
that's the business keep it up
LR
LR says:
{ 08-12-2009 14:54 }
Definately Feelin Your Music. Keep Up the good work. -LR
2-GRAPHIC
2-GRAPHIC says:
{ 08-12-2009 14:00 }
thats a god vide what type of camcorder did u use u get a 5 from me
IANDSON
IANDSON says:
{ 08-12-2009 12:25 }
Coool video guys!!! I checked it twice and like it very much. Keep banging! A&P.
Zenith
Zenith says:
{ 08-11-2009 22:05 }
Hey, I restopped by too LOL. Yo!, the video bangin, the song tight and very creative video production! Keep the peace!
Mr. R-E-N-O
{ 08-11-2009 19:58 }
Collaboration is a must!!Nice Work..5 All Day email me and lets get real music back on the airwaves!!greno_kkk@hotmail.com
Stephen Michael Minnick (Vietnam War Hero)
Wow! You All Have Worked Extremely Hard and It Shines Through all that you have Showcased To This World! Your Video has Magical Effects and Your Lyrics are Wonderful and Your Rhythms and Beats Unbeatable! I have no doubts that You Will Always Succeed!DJ
Bruce Riley
{ 08-11-2009 08:24 }
Nice video! Well put together.
DebbieZ
DebbieZ says:
{ 08-11-2009 00:46 }
Wow! did you do this yourself? It's great! Maybe you can give me some pointers? Keep in touch. Sent you my email. Love and peace to you all. Keep it up. You are inspiring to others. DebbieZ
Marlan
Marlan says:
{ 08-08-2009 23:41 }
Fantastic video. Like the stop action movement and effects Very well done. Great song with good rhyme and flow. High five for vote #390.
uniquestylezababe
{ 08-08-2009 08:14 }
Thanks for stopping by to visit me ..I enjoyed your video Angel Dust ..Very different too. I am very much into videos and I must say the effects are wonderful...
sheldon nugget aka--lypsomann
{ 08-07-2009 22:35 }
i think you group is going to make it big one day soon just keep on working and have faith and the blessing will come for real peace and love
N.A.W.T.Y Boi MusiK (da 3rd coast ambassaduh)
heres a real fiya 5 right here no copy n paste ish. Im feeling the music rounds. keep doin ya thang 100 360
Tha boss
Tha boss says:
{ 08-07-2009 14:56 }
arite people, pretty good tunes goin on, keep climbin, peace from ireland.
Swagga
Swagga says:
{ 08-07-2009 10:32 }
thanx for the ratings...i really appreciate it. u guys are a real encouragement to a brotha. and am loving ur beats. sounds like kick bk and relax music ya know. so here are some 55's from ya boy swagga.
AC Da Perfecto
{ 08-07-2009 09:32 }
Ya'll Going Hard Fam! I Dig It!!!!! Thank$ 4 Passin' Thru'!!!!! I'mma Put Up Sum More Hitz In A Min.!!!!KIT!
DebbieZ
DebbieZ says:
{ 08-07-2009 01:20 }
Debbiez Thnks so much! I love your music as well. The world needs different on it,s table. Keep up your love and great works. It's a powerful tool. Love ya!! Best of luck. Fellow artist, Debbiez
Steve Red Band
{ 08-06-2009 14:51 }
Hi guys, this is an amazing combination between a rap and a modern electronic sound, I really like the effects among the beats, and the chorus in a classical rap way. I gave you 5 stars, for creativity and interpretation
We Rise Entertainment
{ 08-05-2009 22:11 }
Like yall songs g tracks and lyrics tight i like the video as well yall on yall way keep it movin
Bill Schmidt
{ 08-04-2009 07:13 }
Hi guys, thanks for turning me onto your sound. I listened to all your songs and Watching You grabbed me the best. In general you have a smooth sound with great vocals. Thanks for the visit to my showcase and keep up the great work.
jay
jay says:
{ 08-03-2009 03:16 }
hey guys just great as always just sayn hi n sending some love 555s of course love jay xoxoxo
Bruce Riley
{ 07-31-2009 07:35 }
Greetings! thanks for steppin thru my page and droppin a line. Your sound is very nice and smooth. It's clean and I dig it. Nice!
Charles Kohlberg
{ 07-28-2009 09:47 }
You guys have got it, so tight, the vocals are amazing. I especially like "I want you to love me". I wish you all the very best, God bless you and yours. They are all 5's, all are among the the best, if not the best, I've heard.
Exylum
Exylum says:
{ 07-25-2009 22:08 }
hey dudes sick tunes! and thanks for giving us a listen
HIGHNESS PRODUCTIONS
{ 07-25-2009 17:32 }
GOOD MUSIC TIGHT BEATS I LIKE THE HARMONY GAVE U 5 ON THAT VOTE PEACE
Perry Muise
{ 07-25-2009 07:31 }
My Fav songs are angle dust and Genie in the bottle
Perry Muise
{ 07-25-2009 07:25 }
very cool sound I like the fact where your vocals are very clear and you can understand every word. Sometimes in Rap its hard to understand the lyrics because the vocals are not clear. Very good job and neat songs.
Sir ALBERT BeatZ
{ 07-24-2009 22:58 }
i really appreciate the feed... on some real shit i listened 2 yallz trackz and i love the sound of yallz style u know... i was jammin that got to go and watching you and that angel dust... real nice sounds.. i wish da best of luck to yall
ChicagoHouseDj
{ 07-24-2009 08:57 }
great songs Michael Angelo Chicago House Dj Tm !
Kid Greezy
{ 07-23-2009 19:59 }
love the music....i give it a 5....keep up the gud work
retired
retired says:
{ 07-22-2009 15:01 }
thanks for the comment you sound raw 2.
KacheMonet
{ 07-20-2009 17:58 }
Thanks, I'm also digging what you guys have on here as well. Keep up the good work!
Andre Sherrod
{ 07-20-2009 16:06 }
thanx 4 d comment. ur music iz hot az well. keep up the good work. Hope you r a success
VIKING KRUE
{ 07-20-2009 15:54 }
Shoes" is a great trakk Keep it fly... CHEEEERRRZZZ!!!
RP PRODUCTIONS
{ 07-20-2009 15:37 }
this is pretty solid i must say 5 man 5 all the way!! smiles RP
Moe Brook
Moe Brook says:
{ 07-16-2009 15:30 }
THANKS FO THE LOVE YA HEARD KEEP DOIN WHAT YOU DO
Super instrumentals found HERE
{ 07-09-2009 18:42 }
hey, love what your doing! dropped you a vote! listen, i wanna make some tracks for yall in return you can be on my tracks! hit me up for details!
benge
benge says:
{ 07-08-2009 23:34 }
i listen to your music i like your style and continue doing the good work in your music career.good luck
Fina Star/ Star Status Ent.
{ 07-08-2009 17:21 }
HEY GUYZ THANKS FOR THE LOVE IM FEELING YOUR TRACKS ALSO ..GOOD LOOKIN ON THE LOVE..N I HOPE YU GET A SHOT YO! 5/5 FINA*STAR
WOLFDAWG(MUSIC PRODUCER/SONGWRITTER/ARTIST)
THANK YOU FOR THE LOVE. WOLFDAWG
ICON THE GREAT
{ 07-07-2009 00:55 }
good shit.