GranCru Records

Washington, DC [HipHop, Rap, R&B]

 
 
1 2 3 4 5
4.79 Rating | 28 Votes | 7929 Views |
GranCru Records Mixtape hosted by DJ Shaolin
  1. GranCru Anthem
  2. Doing it
  3. Glock Poppin
  4. My Decade My Life
  5. The Iife of Woodro
GranCru Records est. 2005.
Based outta Washington, D.C.
General Operations location: Cheverly, M.D.
10 Artists
2 Producers
In house production provided by Enemycamp Productions.
Contact: Aintno90@Gmail.com
Add Comment (max length 255 characters)
Billion Redy
{ 09-04-2009 12:58 }
Billion stopn thru dropn u a 5... Peace
blank
blank says:
{ 01-30-2009 23:26 }
i fucks wit it its cool my dude
nitty bass
{ 01-03-2009 12:05 }
his nitty b your shit hot chec me out cuz
None
None says:
{ 12-30-2008 13:18 }
yo what'z good I am lovin ya soundz!! Videos are Hot!! 5 all Day!!
.
. says:
{ 12-28-2008 20:49 }
Yo Dis Janea check me out if you like maybe i could do a hook for yall cuz im definitely feeling ya swag let me know wuz up
j gutta az henchman
{ 12-28-2008 08:52 }
phat 5 come check me out return the love gutta
Moe Gatz
Moe Gatz says:
{ 12-23-2008 17:01 }
YO!..YA'LL NIGGAZ IS BANGIN STRAIGHT 4REAL...DMV STAND THE FUCK UP YA HEARD ME..KEEP THAT SHIT BANGIN FAM...I GOT'S LOVE 4 YA'LL ON SOME REAL SHIT....FUCK WIT ME AND LETS GET THIS MONEY..DA REALEST
Curtaz at MLP Studios
{ 12-23-2008 15:55 }
Yo wazup Family, Curt from MLP, spoke to LOE about a year ago. U dudes look'n and sounding great. Don't stop doing what U doing. U Catz get a (5) from us all day long. Hit me up 202-290-8743 Peace Curtaz
Big Blindz
{ 12-07-2008 10:09 }
Feelin the Grime Rhyme... Keep it goin'!!!
Andrew Hindu MCcarthy
{ 12-06-2008 13:12 }
savage stuff you got keep up the good work as you know i given you all the five and c.o.m.music on my page i know i rated you the fives my friend so comment and rate god bless from andrew
P$YCHO DRE
{ 12-03-2008 22:09 }
What it do fam, loving tha sound. Check me out , let me know what u think
Big Rome
Big Rome says:
{ 12-03-2008 13:20 }
I fuck with yall!!! Keep doin ya thang! You can hit me up at myspace.com/southsideent804
Mr. Clique Rida
{ 10-22-2008 15:22 }
Ya'll video anmd tracks smooth as shit.. I had to vote 5 cause ya'll got skills, flow, beats, lyrics.. man 5's all day..
ALL STYLE RECORDS
{ 09-09-2008 21:09 }
tight----------------------yall tiz,come through.
MaddBeat
MaddBeat says:
{ 07-15-2008 19:57 }
gave u a 5 checkout myspace.com/darealmaddbeatmusic lets collab jamesflamesmaddbeat@yahoo.com
D-ILL aka Celebri.D
{ 07-07-2008 15:33 }
What's poppin hot track. New uploads "pti"money,money,money"and a freestyle check dem out.check my myspace page at www.myspace.com/cakeright Peace
tee-uk
tee-uk says:
{ 06-20-2008 04:14 }
5's all day bro, feel wat your doin! keep up the good work!!! if u get a chance come peep my shiiiit n let me know wat u think? thankz your boy in the u.k
TEAM 100
TEAM 100 says:
{ 06-16-2008 12:13 }
digen da sounds big 5 from the squad come thru and check us out but only if ur voten peace and love 100
Skrooge
Skrooge says:
{ 06-15-2008 22:00 }
All love, thanks for the support
D.R PRODUCTIONS-$10 BEATS
{ 06-11-2008 23:34 }
SIKK MUZIK GOT MY SUPPORT KEEP IT 100 --MYSPACE.COM/GETTAGRIPENT
D.O.A.
D.O.A. says:
{ 06-03-2008 18:42 }
I'm (*"EXCLUSIVE"*)my-self thanks to the LORD!You got that 5!
MaddBeat
MaddBeat says:
{ 05-24-2008 16:31 }
keep grindin check out james flames from mb holla 5 man
Jasmine
Jasmine says:
{ 05-24-2008 12:07 }
Just coming by to show some love.L.K.J Entertainment gave you a 5
DOHSIA
DOHSIA says:
{ 05-19-2008 15:36 }
thanks for swangin thru fam u know tha glow must be passed on to real niggaz
Poetic
Poetic says:
{ 05-09-2008 19:04 }
Hey, Thanks to all those who's giving us luv, This ur boy Poetic from that Gran Cru Label. If anyone wants 1 of our Mixtapes email me & I'll send 1 out to you by mail. Holla.
Yung Ox
Yung Ox says:
{ 05-08-2008 22:38 }
nice tracks, cone check me out...
No Mercy Dem Countriboys
{ 05-08-2008 15:39 }
dat wat up 5 and check me out
Baby Southside
{ 05-07-2008 19:13 }
Rated u 5 now holla back I already know you like that Midwest wicked streets of Chi underground rap shit just visit my page it's wangin! http://www.myspace.com/raptimez
T.I.R. Promotions Presents...
{ 05-07-2008 14:55 }
str8 fya! 5 on it!! let me know what u think. holla
D.O.A.
D.O.A. says:
{ 05-07-2008 12:58 }
Very tight music nothing but love round my way and time.If you are looking for talent hit me up at 662 522 2045 (Lil'James)!A5 for everythang!
ICEBURGG
ICEBURGG says:
{ 05-06-2008 12:12 }
I'M DIGGING ALL DEM TRACKZ MANE!! HOLLA BACK
Mama Chill
{ 05-04-2008 11:36 }
YEAH YEAH LOVIN GLOCK POPPIN, HITTIN YA WITHA 5 FOR SURE AND MUCH LUV FROM THA UK. XXX :)
Mama Chill
{ 05-04-2008 11:35 }
YEAH YEAH LOVIN GLOCK POPPIN, HITTIN YA WITHA 5 FOR SURE AND MUCH LUV FROM THA UK. XXX :)
Mama Chill
{ 05-04-2008 11:35 }
YEAH YEAH LOVIN GLOCK POPPIN, HITTIN YA WITHA 5 FOR SURE AND MUCH LUV ROM THA UK. XXX :)
DJ Wheelz
DJ Wheelz says:
{ 05-04-2008 08:42 }
Yo fam, got it on lock. Raps and production all dope. 5 all day here, peace!
King Kan
King Kan says:
{ 05-03-2008 12:40 }
You know I had to drop 5's on the heat!!!
Bigg Meezy
{ 05-03-2008 11:46 }
You boiz is taking care of business when we get to the top we'll have a toast together
DRel And His Music
{ 05-02-2008 23:06 }
What up homies GranCrn Records doing big thang tight production & hooks dope lyrics and mad flow stay on yall grind & keep GranCrn Records I got 55555555555555 on it all day so homies please return the luv GOD BLESS
DeX-eL
DeX-eL says:
{ 05-02-2008 13:56 }
Hey man! just checking out ur tracks... am liking the flow! Votin u a 5! keep it up, n be sure to check out my tunes! ~DeX-eL~
C.U.B (COME UP BOYZ)
{ 05-02-2008 10:13 }
thanks fam. you send our new site yet? if not check us out when u get a chance. www.comeupboyrecords.com
kron
kron says:
{ 04-28-2008 07:30 }
I'm feeling that anthem y'all . Tight production on that too ! 5 from your boy.
Bigg Meezy
{ 04-27-2008 01:54 }
that anthem just made me a fan Keep pushin those street heaters out Holla bac Chi-Town
C.U.B (COME UP BOYZ)
{ 04-25-2008 10:41 }
NEW TRACKS!!!!!! COME CHECK US OUT. PLEASE VOTE.
GranCru Records
{ 10-17-2007 09:48 }
What up Wise! Ha Ha it's Aint-no "Super Producer" in the D dot. Just want ya'll to get ready for that fire from my colab wit Sir Woodro and be on the look out for
SloMo
SloMo says:
{ 09-05-2007 22:16 }
GranCru, hot $hit yo! Keep spittin that northface, black hoody and tim music. Feelin that National Treasures. Wise Guy, what up yo? Knew you was gonna blow homie! Since 94 when E brought me through 58. Keep slangin that D dot C dot.
Tyrannize
Tyrannize says:
{ 06-20-2007 00:05 }
thanks dog!keep doin the damn thang. oh yeah i got tracks 4 sale, get at me mybeatshop.com/streetbangaproduction
Moe Gatz
Moe Gatz says:
{ 06-19-2007 20:04 }
Dis is the realest comin through to show that industry love......keep them tracks blazin and lets get this money..If these haters don't wanna roll with us...we rollin over em....oneluv...32
Network Productionz
{ 06-04-2007 20:22 }
A what it do? I see ya went off the Show Stoppin' beat...that's what it do. Check out our version of Show Stoppin' "Talkin' Sidewayz" and let us know what you think ya dig...be eazy and keep doin you...u hear me!
GranCru Records
{ 05-25-2007 05:41 }
Look for another video coming real soon produced by NUVIZIONS PRODUCTIONS. Its your boi aintno.
RUGGETGENTLEMEN
{ 05-17-2007 13:12 }
goood real good music i like check us out hot hot http://music.blackplanet.com/mandingodaking/ http://www.showcaseyourmusic.com/alongjonson
j.a.b.b.a.  g..t.
{ 05-14-2007 12:42 }
thanks for tha support. 5 bac atcha!!!!!!!
Nata Vink
Nata Vink says:
{ 05-11-2007 16:01 }
hi) best wishes to you)
UNCUT AND RAW
{ 05-10-2007 02:44 }
tight shit keep em bangin' holla at da rugget
Trigger The Soldier
{ 05-04-2007 20:57 }
shit!..fuckin nce..love the anthem fo real..holla back..peace
courtney
courtney says:
{ 05-04-2007 08:27 }
love your music, it is a different style. would love to hear your feedback on me
Check out tha New FlyBoi Jay shocase
{ 04-28-2007 00:43 }
Thats whatsup i'm feelin it fo'real keep doin it come check me out tho!
PRINCESS MIMI AND FAMILY
{ 04-21-2007 12:34 }
thank u 4 showing some love 4 my kids and i will hit u up thank u again and may god b with u
J
J'Wan says:
{ 04-21-2007 02:06 }
Thanx for the comment. Just comin thru 2 return the luv!
TOEMAS &TAT/ THE NEW ENTOURAGE
{ 04-21-2007 00:15 }
thanks for your support much love
FUCK THIS SITE!!!!!!!!
{ 04-20-2007 20:37 }
Yo wats gd son, much luv 4 tha comment, yeah hiphop is big in UK right now man, feelin ya shit alot, if u gotta myspace blud, holla, ONE.
Nyl
Nyl says:
{ 04-20-2007 15:47 }
THIS IS THE FIRST LADY. Spreading some love on your page. Will be glad to do a colab wit you. So you guys let me know!! Lets make some MUSIC!!
rob cross
rob cross says:
{ 04-20-2007 07:47 }
yeah fam..niggas on showcase aint feeling me and you know why ..aint my fault! im spending my money to make this shit happen ! niggas better respect my grind ...or look at my chain ,ya dig? we getting money over here !
/////////////
{ 04-19-2007 13:01 }
REAL TALK KEEP GRINDING>>DA INVENTORS OF DA PHRASE "BLING BLING"H.B.s
RemyTheProducer
{ 04-18-2007 15:46 }
Yadara! Slidin thru ya page to show some luv. Just added some new slapz to my page. Slide thru and let ya boyee know what ya think. Keep Grinding Tough pimp.. Remy Remaq
DANNA
DANNA says:
{ 04-18-2007 11:46 }
THANX FOR THE LUV! SURE, LET'S COLLAB!! LET ME KNOW.. KEEP UP THE GREAT WORK AND KEEP IN TOUCH! THE BEST 2 U..DANNA.. R U ON MYSPACE? I'M AT WWW.MYSPACE.COM/DANNAMUSIC88
rob cross
rob cross says:
{ 04-18-2007 11:06 }
live from drama central...ya boy rob cross at ya with the latest....wutcha know bout me? when its a problem ,who do you call? the cleaners,man .all day.
BUDDY BLACK
{ 04-18-2007 09:44 }
WHAT IT DO HOT TRACKS STAY AT IT!!5
1
1 says:
{ 04-18-2007 07:35 }
Wishing you much success and respect, as you venture a road less taken. Keep up the work for the sake of great music. God bless. Beatnam Vets www.beatnamvets.com
HollyWood Cuzz
{ 04-18-2007 01:58 }
HERES A 5 CUZ NICE WORK---C.C.C--HOLLA BACK
Tru Flo/UnXcepted Records
{ 04-18-2007 01:47 }
Yea starting a independent label? So R we man showing support check me out at www.myspace/unxceptedrecordstruflo holla back
DJ SHAN
DJ SHAN says:
{ 04-18-2007 00:23 }
YAH SUM REAL-DEAL 1'S. GET THAT SHIT. DJ SHAN
PRINCESS MIMI AND FAMILY
{ 04-17-2007 23:30 }
U GUYS R HOT
DANNA
DANNA says:
{ 04-17-2007 23:16 }
HOT TRAX! KEEP IT UP..DANNA
Cash Moet/ Stay Hungry Entertainment
{ 04-17-2007 22:53 }
passin through ! feelin the traks!! keep dointhat thing! dropped a vote
Blaze1
Blaze1 says:
{ 04-17-2007 22:36 }
feeling your music peep our music and holla back we r trying to get heard holla back
WestKoastClassic
{ 04-17-2007 22:27 }
Sittin here watchin old videostapes of BET UNCUT and hearin y'alls music. I'm feelin Life Of Woodro. Givin ya 5.
Jah
Jah' Mil says:
{ 04-17-2007 22:22 }
What's Craccin wit ya? Just stoppin by to show some love, It's ya BOI "Mista" Garvey. Keep doin yo damn thang you heard... Holla Bacc and check me out!!!! "Mista" Garvey
BUDDY BLACK
{ 04-17-2007 22:05 }
STR* MUSIC TO BLAZE TO FIYAH!!5
Philadelphia Best OG
{ 04-17-2007 22:04 }
thats just the way the Darkman show his love to all the new hot rapper's on the showcase...welome my nigga's keep spittin that god dam fire...
Philadelphia Best OG
{ 04-17-2007 22:03 }
YO,NOW THAT WAS GOOD..SO GOOD... THE DARKMAN GAVE YA THE HIGHEST VOTE...ONLY THE GOOD ONES. GET THE HIGHEST VOTE..AN I ALLWAYS VOTE.. AN YA DONT GOTTA CHECK MY PAGE.....
Philadelphia Best OG
{ 04-17-2007 22:03 }
YO,NOW THAT WAS GOOD..SO GOOD... THE DARKMAN GAVE YA THE HIGHEST VOTE...ONLY THE GOOD ONES. GET THE HIGHEST VOTE..AN I ALLWAYS VOTE.. AN YA DONT GOTTA CHECK MY PAGE.....
Philadelphia Best OG
{ 04-17-2007 22:03 }
YO,NOW THAT WAS GOOD..SO GOOD... THE DARKMAN GAVE YA THE HIGHEST VOTE...ONLY THE GOOD ONES. GET THE HIGHEST VOTE..AN I ALLWAYS VOTE.. AN YA DONT GOTTA CHECK MY PAGE.....
Philadelphia Best OG
{ 04-17-2007 22:02 }
YO,NOW THAT WAS GOOD..SO GOOD... THE DARKMAN GAVE YA THE HIGHEST VOTE...ONLY THE GOOD ONES. GET THE HIGHEST VOTE..AN I ALLWAYS VOTE.. AN YA DONT GOTTA CHECK MY PAGE.....