daRUGGETGENTLEMEN

fort worth, TX [R&B, Rap, HipHop]

 
 
1 2 3 4 5
4.56 Rating | #296 | 72 Votes | 9171 Views |
RUGGETGENTLEMEN HOT NEW MUSIC 2007
  1. 4 da haterz
  2. SO SO SEXY 2 DAMN FINE
  3. U REMIND ME....
  4. WHAT IF WE DON'T GIVE A F@##
no bio info
Add Comment (max length 255 characters)
Dash Too
Dash Too says:
{ 09-12-2009 08:46 }
No Nonsense Get Down to It OUTRAGEOUS Stuff with Great Variation Of Hot Females Love It.
The Slap Lab
{ 06-11-2009 22:29 }
The music is crazy keep it comin keep it bumpin 5 fo sho
GOODBOY/ Mndbp.ListenHear
{ 02-24-2009 20:50 }
wat up fam just coming through to check u out and when u get a chance come check me out
Purple Cherry Productions
{ 11-13-2008 16:24 }
hey you sounds is excellent .got a 5 from me keep it up !!
j gutta az henchman
{ 10-29-2008 12:23 }
shit fire
GUTTA BLACK
{ 04-22-2008 23:46 }
Nice music, I want to invite you to the On Da Grind Magazines unsigned music summit & awards show here in Jax-Fl May 30-31. Submit you music to be nominated @ ondagrindmag@yahoo.com Visit www.ondagrindmag.com for more info.
Gee Que Productions
{ 04-13-2008 12:21 }
holla collabo maybe........
Triversityle
{ 02-27-2008 23:42 }
We checkin you out now check us out.
JammyBen
JammyBen says:
{ 01-06-2008 12:09 }
I like the sound of your music ... 1st class work ... Keep it going ... 5 rating all the way ... Respect
PALANCHE-  NEW ALBUM- In Stores Now
{ 11-27-2007 12:57 }
Amazing & creative music ya got vote 55555's all day, please vote, vote, vote and CHECK ME OUT AT: www.myspace.com/palanche www.myspace.com/dilla150boys
Bigg Meezy
{ 11-24-2007 12:18 }
yo let me get one of those girls homie tracks bangin for the right occasion get at me
JANESE
JANESE says:
{ 11-24-2007 10:20 }
Hello, thanx for the luv, keep up the great music. Peace
REKLESS
REKLESS says:
{ 11-23-2007 16:21 }
~good ish famz, real talk, keep doin ya thing get back n stay blessed~ 5
Megaton
Megaton says:
{ 11-20-2007 15:18 }
nothing but a five from me my nigga!!
Bleu
Bleu says:
{ 11-20-2007 09:18 }
Whuts da bizznazz dA Ruggetgentlemen. I am feelin da joints fa sho. Thanks for da love 2 my page. U get a 5 from me. Stop by my spot RATE me and tell me what you think. Keep doin what you do and always keep it 100
marveldust
{ 11-19-2007 23:39 }
yow i gave you a five...its marveldust......we could do a collab ...just holla back and rate me and let me know whats going on
Daja Diamond
{ 11-19-2007 20:56 }
Thx for the love...
G.B.Nation/H1.Ent A-Wil A.K.A Slugz
{ 11-13-2007 23:27 }
MUSIC IS POPPIN YA HEARD. 5 ALLDAY I SAY. KEEP IT GUTTA AND VOTE BACK. GET AT ME.
Timeless
Timeless says:
{ 11-12-2007 17:00 }
Returning the love. Keep it up!! Thanks & good luck!
Lady VictoryUs
{ 11-06-2007 23:12 }
Music is sounding real nice...you get a five from me...thanks for stopping by...In A Minute...Lady~V
FireIslandUk
{ 11-06-2007 14:00 }
yea yea uk is feeling them vibes from over there
Swaggariffic
{ 11-05-2007 19:53 }
YOUR HOT MAN NO LIE 5 NO DOUBT STAY UP AND THX FOR THE COMMENT PEACE
BROOKSY and the THE SOUND COLLECTORS
{ 11-04-2007 23:59 }
Rap hip hop RnB at its very best. With an Azz like that is a great hook line. You will sell truck loads of this without a recording deal. You dont need one these days. Hire a PR company to push the product in media and radio. Brooksy 5
Renato
Renato says:
{ 11-04-2007 13:18 }
Hot trax, man. Gave you a 5. Like the pics of ya shorties too. Keep it up!
JT
JT says:
{ 11-03-2007 01:32 }
I give you a 5... I like it keep workin it and doin your thang. peace
Dank Sinatra@Npursuit Music Magazine..
{ 11-02-2007 23:47 }
Hot shit my nigga keep pushin big thangs ahead for ya/hit ya boy comment and vote /nate the great
MEC-ONE PRODUCTIONS
{ 11-02-2007 21:56 }
YEAH THATS WAT IT IZ, GOODLOOKING KEEP GRINDING TOO MY DUDE PEACE......
DirtyChill
{ 11-02-2007 17:25 }
yeh dogg dem cuts is raw n ded. way 2 go pimpin keep up the hard work.
B
B'Sloan says:
{ 11-02-2007 16:28 }
Sounds good. You got mad talent! 5 for real! B'Sloan
Young Reno
{ 11-02-2007 15:57 }
nice tracks keep it up
Megaton
Megaton says:
{ 10-24-2007 02:04 }
Whatta do nigga just stopping thru to show some love!!!!
Aretta Hill
{ 10-22-2007 00:38 }
You guys need to stop !!! you guys are HOT !!!! I really Love the 1st. song SO original . I wish I could give you guys a BIG FAT 10 .... Aretta Hill
WONDA BOI STUNNA BOI
{ 10-12-2007 22:56 }
what up man here is a 5 keep doin it big yeah yeah
DANAB
DANAB says:
{ 10-09-2007 15:16 }
Thanks for stoppin' by my page. 5 to ya. God Bless!
KellyAllyn
{ 10-07-2007 16:33 }
Very unique music and vocals. Seems like it comes very natural and you are meant for it. I enjoyed it all, 5 from me.
WarChild/All Work No Play Ent.
{ 10-05-2007 14:44 }
Hot shit fellaz! Do what yawl do!
Nyl
Nyl says:
{ 10-04-2007 10:32 }
thanks for stoppy by pa, ur musics hot!!! Be easy and take care
ARIKA
ARIKA says:
{ 10-03-2007 10:17 }
Waasssup!! Thanks for checkin me out :) I'm def. feelin all ur songs,..A Nice Flow on a Nice beat on every song!! yyeah... Much Luv to you, 5555555's!!ttys peace -ARIKA-
Patty Bear
{ 10-03-2007 00:41 }
Excuse. I did not understand your message. You could write in English Spanish or complete, without modismos nor slangs? Then that does difficult to read your message or to translate it. A litllehug. Patty Bear
Minstrel
{ 09-29-2007 15:27 }
Thanks for the luv. Feelin the tracks also...5
CARTIER,Z  BEATZ
{ 09-29-2007 09:54 }
That first is tight the production work on that is banoodles the flow is tight too I can definetly relate I got haters on my heals too 5 all day
xxxxxxxxxx
{ 09-28-2007 17:28 }
The video is hot and yall keepin it gangsta on the MIC 55555
Protige
Protige says:
{ 09-24-2007 23:04 }
Thanks for the luv. hit us up,the campaign is here. 9ne voice can move a nation. God Bless..
Eric Mendosa Ghetto Survivor!!
{ 09-24-2007 17:36 }
stoppin by showin ya love bk put god 1st and stay tru 2 everything u do and fuk tha haterz when eva u wanna collob.dog leave a messege in tha box and i will holla.1,i gave a 5 4 tha love dog
I. Reign Productions
{ 09-24-2007 08:28 }
that's some hot shit u got there. very nice vibe man. keep it up.
Pockitz
Pockitz says:
{ 09-23-2007 19:41 }
i got 5 4 ya peace
Bunker Records
{ 09-23-2007 13:51 }
thks 4 the comment nice tracks got my suport 5 peace
SouthCentid
{ 09-23-2007 03:27 }
good shit its hot add my vote!
K.O. BOOGIE
{ 09-22-2007 23:31 }
its yo boy k.o. boogie i like u song kid keep it god bless check out mines 1
E-leelee
E-leelee says:
{ 09-22-2007 22:54 }
Returning some luv!!!
HollyWood Cuzz
{ 09-22-2007 18:16 }
keep it poppin cuz and thank for ya com.5
solo artist
{ 09-22-2007 17:49 }
dis ringo hittin u bac ur musc tight keep up da good work
DJ Wheelz
DJ Wheelz says:
{ 09-22-2007 16:45 }
Yo fam, thx 4 passing by. Nice trax. Peace!
Mr. My City
{ 09-21-2007 19:34 }
Boi yall raw as "FUCK" on dat 1st one! lol, Get cha thang on famo! 5 all day from ova here! Keep it pimpin like a gentlemen!
Diamond Heist
{ 09-21-2007 02:19 }
hotshit, thanks fo the add
Johnny York
{ 09-20-2007 23:21 }
Hell yea! Got a 5 comin up. Make sure you give me one -o- those 5's too. Keep it real -juggalo-
STRIKT-9
STRIKT-9 says:
{ 09-20-2007 23:17 }
Hell Yeah!!!!! Thats some great stuff keep it up good vibe gotta 5 here peace STRIKT-9
JUS ROLLE
JUS ROLLE says:
{ 09-17-2007 13:06 }
What's good fam I see you still doing your thing vote for me at www.uglyradio.net
OROS DUET
OROS DUET says:
{ 09-15-2007 19:37 }
Welcome To The Family - Oros Duet www.myspace.com/orossisters
WALT DIZNEY
{ 09-15-2007 15:04 }
hi 5 ,.. hope we can collab soon
GexonTheMix
{ 09-15-2007 13:38 }
yes that is all of i need, brand new oldschool 5 for You.
Camp Squad/Gowan.All.Starz.
{ 09-15-2007 12:21 }
Whats up bruh. Thankz 4 da comment bruh. Keep dat shit hot.Hi 5 Stay true to what you do.
Sope Soetan
{ 09-15-2007 11:22 }
the songs are hot
dirrrtyB
dirrrtyB says:
{ 09-13-2007 08:25 }
nice tunes ...ke the sund ....ie the beats like the flow got 5 on it :D
JUS ROLLE
JUS ROLLE says:
{ 09-13-2007 00:05 }
Whats good keep doing your thing I put a 5 on it check me out on www.myspace.com/micheckpromotion
Gman
Gman says:
{ 09-12-2007 12:45 }
Fuckin lovin that fuckin nigga shit nigga. Sounds better than alot of the signed stuff. You guys have got it goin on. Keep playin out. 5 Peace out!
Damir
Damir says:
{ 09-12-2007 11:04 }
Thank you very much for your kind words. I gave your music a listen, and found it to be very good. I wish you all the best, and thank you once more. 5 Best regards, D.
Marino69
Marino69 says:
{ 09-12-2007 07:47 }
wow...i dont listen hiphop but this is special...great style..no 1 and vote 5 8)
Ramy
Ramy says:
{ 09-12-2007 07:43 }
Hey Man I Had To Give u Back DA Favour Wow Dude Some nice *hit u Got There Keep it up yo 5 from me thnx fr stoppin
DIRTY-LOW
DIRTY-LOW says:
{ 09-08-2007 17:05 }
WHUTT UP PLAIBOI.IM FEELING UR PAGE. KEEP DOIN UR THANG. COME CHECK ME OUT AS WELL. KEEP IT PIMPING
Not For Nothing
{ 09-07-2007 05:45 }
thank you for your comment its always cool to get other music artist insight in our music.your music was cool to lisn too as well liked the groove to your songs vthey were tight vot 5 for you
The HookUp
{ 09-06-2007 23:17 }
Sounds good keep it up
kostas parousis
{ 09-06-2007 23:11 }
Thanks for stopping by!
Sean Brown
{ 09-06-2007 06:05 }
thanx for stopin by, so u know i had to return tha fava. listened 2 tha tracks and they hott. keep that shit up.
Kevin K. Gagnon
{ 09-05-2007 23:44 }
Thank you for your comment! Yeah, it's rap, but I like what you got! Keep at it!!!
Amari
Amari says:
{ 09-05-2007 18:02 }
Thanks for the nice comment.
Sha Shene` Kyng
{ 09-03-2007 21:56 }
Thanks 4 the love give u a 4 keep doing it.
Mack C (www.theunderground100.com)
{ 09-03-2007 21:14 }
wat it does mann hot shit holla at ya boi #2 showcase in kentucky get at me
Money Meech Da Don
{ 09-03-2007 17:55 }
WUZ GOOD LOVE THE MUSIC CHECK ME OUT TELL ME WHAT YOU THINK---bIG mEECH
UnKnown ProductionZ**NEW BEATZ**
{ 09-03-2007 07:16 }
yo don, 5 bak at u blud.feeling that shit.peace
*NEW* ASS LIKE THAT VIDEO!( BABY DUNE)
{ 09-02-2007 23:09 }
yea homie i'm here returning the love but with money $5$ because i don't compete. to real to do that i just do what i do if it sound good then listen if it don't! don't listen. you feel me but yea good lookin out $5$keep it real show eachother love!
Mr. My City
{ 09-02-2007 15:05 }
What up doe! Aint no question I'm feelin dat shit, keep it poppin ya undadig! I had to give you dat 5 piece, keep doin it, and doin it big! Mos def keep dis shit crackin! Holla at da boi! 1200 HomeGrown Entertainment
BLANK
BLANK says:
{ 09-02-2007 14:55 }
Your shit is alright ! Peace Out !
MYSTICA
MYSTICA says:
{ 09-02-2007 01:02 }
WOW! YOUR MUSIC IS FINE! NICE GROOVIN' & RAPPIN'! PERFECT VIBE! PERFECT 5!
DOCTOR OF TEKNO
{ 09-01-2007 20:24 }
like it, i love it 5 all day:)
CLASSIC SUPPLY SHOP SHIT
{ 08-30-2007 22:26 }
5 HOMIE VOTE # 23 THATS WHATS UP YOU GOT THAT FIRE MY GUY
CLASSIC SUPPLY SHOP SHIT
{ 08-30-2007 22:26 }
5 HOMIE VOTE # 23 THATS WHATS UP YOU GOT THAT FIRE MY GUY
www.145SUGARHILLPRODUCTIONS.com
{ 08-30-2007 20:21 }
Track is fire cuz u get a smacking 5 from us holla back cuz 1
KNOWLEDGE_OASIS .AKA. KNOW_100%
{ 08-30-2007 13:25 }
nice tracks im feeling it
SYM
SYM says:
{ 08-30-2007 10:56 }
Hot shit. 5555z from MASTERBEATS
gone
gone says:
{ 08-30-2007 08:07 }
WE DON'T GIVE A FUCK...HA! ALOT OF PEOPLE GON GET THEIR HEAD BUSTED OFF THIS ONE!!!DAT CRUNK SHIT 5555555555!
thebLEED New track sws on smash radio L.A
yeah this rips man,hell ripe artwork, and crank tunage bro. Australia is on it 5 all day thebLEED
KG
KG says:
{ 08-30-2007 02:34 }
good looking on the comment...liking the music stay up
R.A.P. AKA MENACE 2 DA BLOCK
{ 08-30-2007 00:32 }
gotta new Track "lil somethen"ft ccp. ride to this one.
Elsy
Elsy says:
{ 08-29-2007 23:02 }
nice music. very very talented!! keep it upp. 5!
Eric Mendosa Ghetto Survivor!!
{ 08-29-2007 19:31 }
nice shit texas ridah itz mendosa rate dnt hate stop by read tha bio ck tha production.5 cuz u make me wanna lol,holla
Eric Mendosa Ghetto Survivor!!
{ 08-29-2007 19:31 }
nice shit texas ridah itz mendosa rate dnt hate stop by read tha bio ck tha production.5 cuz u make me wanna lol,holla
Super instrumentals found HERE
{ 08-29-2007 16:36 }
nice stuff fam. would like to work with ya. check out my page when you get a chance....if ya wanna be ona mixtape get at me too, they call me da hit-makah... 5 all day yo! *future of production*
Da Genius
Da Genius says:
{ 08-29-2007 16:27 }
jus came thru to sho sum support back
Jaywill / Calab Ent.
{ 08-29-2007 15:03 }
Good look on the comment, ya dig. I aint doin nuttin but showing da luv back. Keep getting ur thang off! F**k da haters, my bad, I mean fuck da haters. LINK UP!