AP/Waydown Records

Denver, CO [R&B, HipHop]

 
 
1 2 3 4 5
4.51 Rating | #529 | 314 Votes | 16243 Views |
no bio info
Add Comment (max length 255 characters)
twalters
twalters says:
{ 05-03-2013 13:08 }
Nice check my set out
Kato  I NEED TO BE SIGNED
{ 10-24-2012 20:38 }
Whats up homie I been go for min but now im back.. I appreciate the love you put on the page a few years ago... My bad im just now now gettin back to you a but i got some New Ish Check Me Out
THE UNITED STATES OF COCA RICO
{ 10-13-2012 11:53 }
COME SEE ME
Jasper
Jasper says:
{ 07-21-2009 20:07 }
Yo diz ya boy jasper...chk me out let me knw wat u thnk...dnt 4get to comment and rate
T lil Smile
{ 11-29-2008 21:46 }
Yo Take a look at my ne youtube page http://uk.youtube.com/KIDiHOOD email me your tracks if you want them on there peace
D.R PRODUCTIONS-$10 BEATS
{ 06-11-2008 13:05 }
COME CHEKK OUT MY MUZIK, WOULD BE APPRECIATED, RATE & COMMENT N I'LL GIT BAKK--MYSPACE.COM/GETTAGRIPENT
Lord Caperell
{ 04-19-2008 03:56 }
I Gotta New track... "Who Do you Believe In?" Production by Massiah "Da God"..Give it a listen and tell me what you think.
David Ruffin Jr.
{ 03-30-2008 11:01 }
Thank you for stopping by my profile. What's good? Hope all is well. Vote D-Ruff!
Thane St. Andrew
{ 02-14-2008 10:13 }
What's up? Thanks for stopping by my profile. I haven't been on the site for a little bit and just read your comment. I'll be releasing a debut album this year - you can visit www.thanestandrew.com - do you have a website?
Cruz N
Hey what up. Just rollin through showin luv. We dropped a 5 for ya. Come check us out and rate along with ur oppinion. HIT US UP!!! PEACE!!!
speca duss
{ 02-06-2008 13:28 }
yow yow happy new year to u and the fam
Original Dollar Blingz
{ 02-01-2008 09:06 }
hey hot bro gat somethin to discuss with ya.get in touch ;wondergeez@yahoo.com
T
T says:
{ 01-31-2008 17:59 }
good shit homeboy....staxx
Dub G & Tha Truth
{ 01-30-2008 14:59 }
...............WANTED..................... IM LOOKIN FOR DA INFAMOUS "1" VOTE BANDIT. THEY STRIKE VICTIMS THAT HAVE A BETTER RANK THAN THERES. IF U KNOW OF ANY OF THESE CLOWNZ, PLEASE TELL THEM TO CONTACT D.A.W.G.s SHOCASE AND LISTEN. THANK U...
A.K.A. Stylzes...
{ 01-24-2008 21:11 }
Waz up, AP? See ya still slangin da heat homie...Keep doin it....4REalSquad
Jei
Jei says:
{ 01-06-2008 22:10 }
yo the track is tight..put up a 5 sir
blackeclipse
{ 01-06-2008 16:06 }
BLACKECLIPSE HERE WHAT UP FAM YOU GOT A GREAT SOUND AND I KNOW EVERY BODY NEEDS NEW TRACKN TO WORK TO MAN EMAIL ME I GOT HEAT AND CHECK OUT MY SONGS I GOT HEAT . PEACE BLACKECLIPSE TWOFIVE
JammyBen
JammyBen says:
{ 01-04-2008 17:27 }
Like the sounds you got flowing there ... Nice work ... 5 rating all the way ... Respect
DRel And His Music
{ 12-25-2007 16:30 }
hot hot tight trackz man waydown records doing big thang u got mad production tight lyrics and hook real talk stay on yo grind and do u i got 5555555555 on it so please return the luv GOD BLESS
TraviSeureN
{ 12-12-2007 21:37 }
great sound love mix realy good i put u on my favorite list and gave you a 5 rate mine pls
Luciano
Luciano says:
{ 12-11-2007 15:24 }
yea thats whats up homie i feel ya music dawg 5555555 all day holla back at me check me out......
D- SQUAD family
{ 12-08-2007 01:35 }
new songs boy holla at me
A.K.A. Stylzes...
{ 12-03-2007 11:03 }
Yeah...Still lovin ya sounds, homies...Keep bringin it...4REalSquad
freshkid  new tracks for 2010
{ 11-29-2007 12:51 }
new track homie,fresh kid
JT
JT says:
{ 11-28-2007 15:58 }
yo what up homie.. vote ya 5 man keep it up. peace
marveldust
{ 11-26-2007 14:18 }
yeah i gave u a 5 keep it upp send yo email and tel ASAP i got something i know u gonna love ...we can do a collab and take it to the top,holla back
A.S.A.P
A.S.A.P says:
{ 11-25-2007 19:18 }
i got a new song checc it out
Donny Traxx
{ 11-22-2007 23:21 }
The songs are great nice job! I give it a 5
Dj C nyce
Dj C nyce says:
{ 11-22-2007 02:28 }
i like your sound, check out my beats hit me up. *DJ C NYCE*
Jah
Jah' Mil says:
{ 11-17-2007 21:52 }
Nice Trax Homie!!!! Do yo damn thang. You got my support, just do the same 2 different styles 1 meaning. "Mista" Garvey
Va. aka B-EZ /TrakLab Productions
{ 11-17-2007 20:39 }
Whats Good Homie Just stopin back by to show you some Support 5
A2 BrothazZ (Afro-Asian BrothazZ)
{ 11-17-2007 19:04 }
Nice Hit U got there... bro... I Like it... Its Original... Stay Original! Peace!
A.K.A. Stylzes...
{ 11-14-2007 18:45 }
Waz up, homies..Been a minute...STill sounding hot....Stay up....Dropped by ta support ya....4REalSquad
DNBS RECORDS
{ 11-12-2007 22:53 }
Excellent beats and superb vocals,,I hear you in Cali and I feel the sounds. keep up the good work. BigAJB/DN'BS RECORDS of Long Beach, CA 90813.
DIAMANTE
DIAMANTE says:
{ 11-12-2007 13:43 }
Amazing sound bro!RESPECT from Bulgaria!
CHRI$ FAUST ~NEW VIDEO~
{ 11-10-2007 08:09 }
C NOW THAT'Z WAZ UP AP, MUCH LOVE GOT U ON THE VOTES-COME HALLA @ THE BEST DOIN IT (CHRIS FAUST)!!!!
Dylan Clee
{ 11-09-2007 11:34 }
now this is real fucken music yo one of the few people on this whole fucken site with real music and real good music at the same time as an artist and a fan of music i respect this shit alot 5
strangius dudus
{ 11-05-2007 18:39 }
Feeling ya music in the UK ...tight... 5 from me back to you peace ....
sharyn
sharyn says:
{ 11-05-2007 18:01 }
a 5 from england..xx
sharyn
sharyn says:
{ 11-05-2007 18:00 }
i love your tracks...im sending you a phat 5 from endland...come swing my way when you get chance..xx
B.Deezy
B.Deezy says:
{ 11-04-2007 19:54 }
Wuz good pimpin'...Muzik iz bangin' bra, 5's on deck!Keep hustlin' and stay focused on gettin ya message across. Check out tha showcase..Album Dat's Wassup set to release late november..Holla -B.Deezy
fd
fd says:
{ 11-04-2007 16:38 }
AYE WATS DA BUSINESS DAWG IF U NEED A GUEST APPEARANCE ON UR NEXT CD HOLLA AT ME YA DIG AND CHECK MY MYSPACE PAGE OUT WHEN U CAN... www.myspace.com/xcluzive06
R.A.P. AKA MENACE 2 DA BLOCK
{ 11-04-2007 16:29 }
Im like what i hear keep it up dogg. i gotta drop a 5, on tha real add um up, check my shit gotta new track "what should i do" Ft J,BO tell me whats ya think.
Aye Dee
Aye Dee says:
{ 11-04-2007 10:59 }
Very nice work. You doin your thing, bro holla back
Peteywheat
{ 11-03-2007 14:50 }
wassup my nigg,i see you doing your thang keep up the good work and stay grindin and spitin that fire i give u a 5..Peteywheat?
B-MOB
B-MOB says:
{ 11-01-2007 19:57 }
YEAH MY NIGG I'M FILLIN YO SHYT THATS WHAT IT IZZ KEEP UP DA WORK
LB Stretch
{ 10-31-2007 01:50 }
What It Is AP.... Yeah i'm dig n it 5up on ya dude LB Stretch~N~iT
allstarzz
allstarzz says:
{ 10-30-2007 14:07 }
Nice songs bro comin from the Bahamas dawg keep dat shit up pimpin you got a 5 pimpin much love
IMC Inc.
IMC Inc. says:
{ 10-29-2007 17:10 }
fanx 4 da propz fam had to check ur shit out an it iz sure fire straight million dollar shit 4 rel i hit u up wit a 5 on dat shit 4 sure stay blessed an cheq out da new shit!! Kbucssc Krutrackz!!
FI ENTERTAINMENT
{ 10-29-2007 13:32 }
APPRECIATE THE LOVE...DO WHAT YOU DO AND KEEP YA HEAD UP. THE HOTTEST INDIE LABEL IN SOUTH FLORIDA!!! FI ENTERTAINMENT MYSPACE.COM/FIRMRECORDS
Spiritual Peace
{ 10-28-2007 22:32 }
God bless
Chief
Chief says:
{ 10-26-2007 13:10 }
check me out bro this chief
Frankie Ounce
{ 10-26-2007 10:37 }
Dawg ya raps crack hommie, shit is hard..5 aldai..Keep it pushin
dubb38snubb
{ 10-26-2007 10:30 }
lets do somthing 2gether homie shit hot
Mike Reeves
{ 10-25-2007 23:44 }
Nice,thats all i can really say,thats some throwed shit man,keep up the good work,i gave yall a 5 bra,check my music out man and tell me what you think aight
P.boy.D
P.boy.D says:
{ 10-24-2007 22:44 }
some hits you got on ur hand keep doing u checkout dat p.boy.d holla
Zeek Diamond
{ 10-23-2007 16:46 }
YO WAT UP WIT A COLLABO FAM IM FEELIN YA SHIT TOO WE NEED TO DO A HIT 2GETHER..HIT ME BAK UP
DirtyChill
{ 10-23-2007 14:16 }
yeh dogg thats some smooth ass gangst shit im on that i cant give U nothing less than a 5. way to go pimpin
Da Gutta Boyz
{ 10-22-2007 23:00 }
What it do? When we gonna be able to get to gether and make some noise. Hitting you with a 5 DGB.
CHASA
CHASA says:
{ 10-22-2007 21:29 }
YA'LL ON YA'LL SHIY 5 ALL DAY YA UNDERDIG
CHASA
CHASA says:
{ 10-22-2007 21:29 }
YA'LL ON YA'LL SHIY 5 ALL DAY YA UNDERDIG
ewrfweew
ewrfweew says:
{ 10-22-2007 04:01 }
wats good man im feeling the ishh tho keep doin ya thang wish the bestt
PALANCHE-  NEW ALBUM- In Stores Now
{ 10-21-2007 22:19 }
HOT LIKE FIRE, YA BLAZIN 5555555's UNTIL I DIE, CHECK ME OUT AT: WWW.MYSPACE.COM/PALANCHE WWW.MYSPACE.COM/DILLA150BOYS
Divine Musik Records
{ 10-21-2007 20:20 }
Yo shit on point cuz...much love and respect....5 from me....one
Flaco Aka Chico Slim
{ 10-20-2007 23:03 }
what it do homie....very creative work ...dat sh!t off da chain bro! i shoot yall a 5! get at me bro with an honest opinion.....
Pockitz
Pockitz says:
{ 10-20-2007 21:43 }
nice work yo i have 5 4 ya peace
Shay a.k.a BabyFace(VOTE!!!!!)
{ 10-20-2007 15:54 }
wassup i feeling your style keep up the good work Roulette i give u a 5 hit my showcase up Roulette
TREY GIOTTA aka CAPEESH
{ 10-20-2007 02:59 }
shits coo ,{5}play on
TREY GIOTTA aka CAPEESH
{ 10-20-2007 02:59 }
shits coo ,{5}play on
KnoWareMan
{ 10-18-2007 22:01 }
What's good AP. Stoppin over to drop this 5 on it. That "Need A Man" joynt is nice. Holla back. Peace♫
JHITm
JHITm says:
{ 10-18-2007 20:41 }
WHAT UP MAN............FEELIN THE TRAKS.......THEY HOT 4REAL...IM A PRODUCER.......COME THRU AND PEEP MY TRAKS IM IN THE CO 2 SO HIT ME UP............STAY UP....5 FOR REAL PEACE
CreamRecords
{ 10-18-2007 18:46 }
Music's Hot Son 5 from Me Keep It Up
Symphony
Symphony says:
{ 10-18-2007 18:29 }
I like the first joint the most. you got good rapping skills. 5
dirty4
dirty4 says:
{ 10-18-2007 15:52 }
tight shiii homie! keep up tha hard work. u get a 5 from uz!
WestSide WhoRide
{ 10-18-2007 14:41 }
damn homey dats some talent 5 is what it do ya dig
Unique
Unique says:
{ 10-18-2007 12:25 }
IM FEELIN DAT REAL TLK..KEEP IT UP MY G .."5"..EZ..UNIQUE..$$K.G.M$$
CATCH US IF U CAN PRODUCTIONS
{ 10-18-2007 06:45 }
thats some tuff shit AP. keep those hits coming ,if u get a chance come check us out. u get a 5 from me
Air Echo Music
{ 10-17-2007 23:04 }
Hey Man, Always Support Ya! Peter
JUST SOME MUSIC
{ 10-17-2007 20:19 }
check out some beats on here and on our myspace - http://www.myspace.com/paraphenaliaproductions
myspace.com/niftysac
{ 10-17-2007 17:56 }
WUD IT DOES MANG..I SEE YOU DOIN YA THANG...DATS WAASUUPP..KEEP THAT UP HOMEY..JUST DROPPED A NICKEL ON YOU...DIP THRU AND HOLLA @ THE PAGE MANG...LET A NIGGA KNOW WAT IT DEW.. 1 NIFTY
Temir
Temir says:
{ 10-17-2007 15:21 }
watz gud mah dude ii gave u my # ii think hit iit up and let me know something and maybe iif ya record deal u in iz real if so send me a real copy of it not like da fake shit diz other guy gave me send iit 2 diz email unique258@aim.comb iight??
Peoplez
Peoplez says:
{ 10-17-2007 15:05 }
hot shit 5
Chrome Da Don Dadda
{ 10-17-2007 02:16 }
Whutz up man.Been busy but I like the music. I give it a 5. Keep doing it.
Ms.1224
Ms.1224 says:
{ 10-16-2007 22:32 }
Thank you for stopping by that first track on ya page is hot
Luis Hazlip
{ 10-16-2007 18:14 }
Even though I loose my breath in CO...your music is the Best yet I heard..Soulful yet Lyrical..got to 5 ya and put you on air.....somewhere...peace
JSKEEN MUSIC
{ 10-16-2007 06:11 }
yo u needa sign me
Unknown Artist Organization: PROMO BY SBS COMPANY
STOPPED BY TO SHOW YOU SOME LOVE 55555555. COME CHECK ME OUT,,, KEEPING DAT OLD SCHOOL IN DA GAME...
Y.H.C
Y.H.C says:
{ 10-16-2007 00:24 }
Yall doin yalls thang pimpin its ya boys holdin it down in the 405 Y.H.C
Mr. M.E.
Mr. M.E. says:
{ 10-15-2007 17:52 }
Music is nice, keep doing your thang! The top song is the best to me! Keep givin out them hitz. M.E.
Big Pilla
Big Pilla says:
{ 10-15-2007 17:22 }
YESSIR LIKE THAT KEEP FLOWIN
KrisCash
KrisCash says:
{ 10-15-2007 10:22 }
Ap what up fam, dis ya boy Kriscash!!! Bra keep doing ya thang my nigga!!! I listen to the first track my nigga, you got what it takes to make it dog. Keep pushin fam!!!
KING COBRA DANN
{ 10-15-2007 05:09 }
wats good b, come check out my page and tell me wats good fam one cobra
KING COBRA DANN
{ 10-15-2007 05:09 }
wats good b, come check out my page and tell me wats good fam one cobra
FOE PACK EMPIRE
{ 10-15-2007 01:44 }
KEEP DOIN YA THING PIMP, WOULD LIKE TO SEE SOME BODY FROM THE TOWN GET ON.
Tania K. www.myspace.com/ladytaniak
{ 10-14-2007 13:14 }
i really love your music i could listen to it over an over can see them in charts. you have a very gifted talent. 5vote from me for sure. keep up good work.tania.k xxx
Briana-Mariaah
{ 10-13-2007 23:16 }
Great music!I voted a 5 for you!Keep up the good work! Check out my showcase & please VOTE for Me TOO! ~Briana-Mariaah~
flip-a-mill-mafia
{ 10-13-2007 22:48 }
yo ur music is bangin keep it up....1
pistola
pistola says:
{ 10-13-2007 22:06 }
yo tight lyrics keek it up and show some love on my showcase i gave u a 5
MR 36 OUNCES
{ 10-13-2007 21:29 }
CHECK ME OUT BRA FIN ALL DAY
SB DA REAL KING
{ 10-13-2007 19:27 }
GOOD LOOK ON DA LOVE KID! GANGSTA'S GET G'S ALL DA WAY 5X5 DAS WAT IT IS!!! HOLLA AT YA BOY DA BK BUILD'R SB!