SHUN CHARON

[HipHop, Urban, Rap]

 
 
1 2 3 4 5
4.92 Rating | 12 Votes | 2287 Views |
First Album Cover
  1. GET MY HUSTLE ON
  2. GET YOU HIGH mix
  3. I BREAK
  4. ITS GOING DOWN..mix
  5. REST IN PEACE BIG D(DANNEL LEWIS)
  6. SAY BYE feat. PROGRESS & KANGO
SHUN CHARON IS THE NAME!! EMAIL FOR INFO!frontlyne01@yahoo.com
Add Comment (max length 255 characters)
Za Dot
Za Dot says:
{ 05-30-2007 10:50 }
yo my nigga thanks 4 the luv
drgroove07zbeatz
{ 05-30-2007 00:55 }
gud lookin out cuz...keep breathin dat dragon fire down da nekz..GOOD MUSIC SUPPORT GOOD MUSIC..REAL TALK...WORLD CLAZZ
DANNA
DANNA says:
{ 05-29-2007 23:56 }
I'M LUVIN YA TRAX AND STYLE! KEEP UP THE GREAT WORK!! 5555555'Z!! DANNA
Monique Spence
{ 05-29-2007 23:54 }
I AM LOVING YOUR MUSIC! 5 ALL DAY! KEEP DOING YOUR THING! :)
Cplus
Cplus says:
{ 05-21-2007 23:31 }
Yo bro you are the sound hip hops been waiting for. keep it up....Cplus
Za Dot
Za Dot says:
{ 05-18-2007 15:30 }
hot tracks keep grindin and get that money... Za Dot 1...
drgroove07zbeatz
{ 05-18-2007 15:11 }
im feelin all 3 dem traxx..dey 5 worthy...if u can stop by
BUDDY BLACK
{ 05-18-2007 08:05 }
YAH SOUNDING IZ ROCKING STAY BANGIN!!
negus roots
{ 05-18-2007 06:56 }
u got skillz u got 5 holla
Allery
Allery says:
{ 05-18-2007 03:40 }
Love the mix. Never heard it done like that before. That is what makes you stand out from the rest. Still moving to the beat. Give you 5 Much Love Allery!!
MANCHILD
MANCHILD says:
{ 05-17-2007 19:12 }
YO,NOW THAT WAS HOT. THE MANCHILD GAVE YA THE HIGHEST VOTE...AN YA DONT GOTTA CHECK MY PAGE.....GOOD LUCK.
SaturatedSkillz of REMK
{ 05-17-2007 18:46 }
we are feeling your shit man keep doing what your doing!
BAM BEDROK AKA BALDHEADSLIK
{ 05-17-2007 18:41 }
this y i still love hip hop
Zack
Zack says:
{ 05-17-2007 18:23 }
yo man ur songs r all good chek out myn man
BIGG HITTS CROOK HOOKS inc. SAYS:THANKYOU
So U sayin cause U a live as worker U gotta snitch on yo self?Do U killa.
STEVEN J (ChicaGo)
{ 05-17-2007 18:14 }
Feelin that homie, Like Mayweather vs. Delahoya u got knockout skillz, keep at it, 5 ALL DAY LONG, Return the opinoin and vote, it matterz to us, GOD BLESS
CH
CH'LOE says:
{ 05-17-2007 17:54 }
hey whats good really nice, come by and check me out
LUKas
LUKas says:
{ 05-17-2007 17:54 }
good trax man !!! keep on doing !!! holla
A.K.A. Stylzes...
{ 05-17-2007 17:47 }
Very nice job on ya tracks...Keep it going and stay on ya grind....
BIGG HITTS CROOK HOOKS inc. SAYS:THANKYOU
Why yall feel yall have 2 tell on yourself or snitch on yourself?U must ain't tryin 2 stay out here,So U hustle dope,U sound like U still hand 2 hand,You don't have workers?
HollyWood Cuzz
{ 05-17-2007 17:26 }
KEEP IT POPPIN CUZ--HOLLA